Witcihátban bukott

Ha Wichitában buksz, azért buksz, mert Wichitában vagy.

Kolegina, de nem az.....

2010.12.31. 13:25 Stop Light

Amikor írtam az előző bejegyzést még álmomban sem gondoltam volna, hogy két nappal később éjszakás műszakban azzal a kolegínával fogok dolgozni, akit nagyjából 5 éve ismerek látásból már, sőt nem csak én hanem apám is....

Történt ugyanis, hogy a hölgyemény már hónapok óta tetszik.... de nem léptem mert volt párja. Éreztem mindig is, hogy nem vagyok közömbös a számára, állandóan kereste a társaságomat.

Az éjjeli műszakot majd a következőt is elröhögcsélve, elbeszélgetve töltöttük el, mivel nagyon kevés munka volt, a második éjjel kicsit közelebb is kerültünk egymáshoz. Egy következő műszak után már elcsattant az első csók... túl vagyunk a sokadik randin is és olyanon is amiről úriember nem beszél :)

Én pedig lettem olyan szerelmes mint állat, vagy hogy is fogalmazzak.... az eleinte unszimpatikus, majd később jobban megismert hölgyben megtaláltam (eddig) mindent amit egy nőben kerestem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witchita.blog.hu/api/trackback/id/tr562550474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása