Witcihátban bukott

Ha Wichitában buksz, azért buksz, mert Wichitában vagy.

Első bejegyzés

2010.09.28. 12:40 Stop Light

Próbálkoztam már bloggal, többel is. A második próbálkozástól kezdve mindegyik ott kezdődött, hogy próbálkoztam már, hogy nem biztos, hogy rendszeresen fogok írt! Aztán elmaradtak a bejegyzések...

Elkúrtuk, nem kicsit, nagyon.

Volt olyan blog amit kb. 1,5 évig írogattam... azóta párszor újrakezdtem. De már túl sokan ismerik és tudják, hogy én állok mögötte.

Ilyen böszmeséget blog író még nem csinált, mint ami én. De egy nagy szart fogok én itt magyarázkodni.

Először ez a blog indul úgy, hogy nem unaloműzés... stb.

Lári-fári...

Sokan mondják, hogy jó ha az ember kiírja magából a rosszat, ha valami rossz történik vele.
Na ez a blog most ezért jött létre, mert betelt a pohár.
Már régen gondolkodom rajta, hogy na akkor most leírom.

Lószart mama!

Na majd most.

Biztos vagyok benne, hogy nem csak a rossz dolgokról fogok írni a blogba, hanem pl.

öregecskedő feleségekről is,

de jelen pillanatba úgy érzem ki kell adnom magamból.
A blogot saját magamnak írom, napló. De publikus... lehet kommentelni, olvasgatni bánja a faszom mit csináltok.
 

Akinek nem tetszik, el lehet menni. Csak tessék!


Fusion...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witchita.blog.hu/api/trackback/id/tr652410447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása