Witcihátban bukott

Ha Wichitában buksz, azért buksz, mert Wichitában vagy.

Na...

2010.10.09. 21:13 Stop Light

Éjszakás voltam. Hazajöttem nagy nehezen el is aludtam, de kb. óránként felébredtem. Felkeltem, letusoltam, elvoltam. Most meg tiszta kóma vagyok, de nem olyan szinten, hogy el is tudnék aludni. Fáj a fejem is egy kicsit.

Buzi F1-et sem tudtam megnézni, mert elmaradt az időmérő és vasárnapra helyezték át... persze a Retek Klub nem közvetíti... szarháziak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witchita.blog.hu/api/trackback/id/tr982410482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása