Witcihátban bukott

Ha Wichitában buksz, azért buksz, mert Wichitában vagy.

Kolléganő

2010.12.03. 19:41 Stop Light

Lassan több mint 2 éve ismerek egy koléganőt, aki eleinte egy kicsit unszimpi volt, mindig olyan morci fejet vágott, jóformán köszönni sem volt hajlandó. Viszont már hónapokkal ezelőtt nagyon jó haverok lettünk és teljesen megváltozott róla a véleményem...

Eleinte nem is tetszett, pedig az esetem... miért nem tetszett? Mert nem ismertem, nem volt szimpatikus. Jóra való nőnek ismetem meg, akinek a lánya a mindene. Bizalmába fogadott és megtudhattam tőle, sok mindent, ami nem ide való....

Igazából mindezt azért írom le, mert érdekes... most kidobta a fasziját, mert megcsalta, és én ahelyett hogy sajnáltam volna (persze kifelé ezt mutattam), örültem a dolognak... mondjuk ez is érdekes, egyrészt azért mert tiszta ideg volt mindig a faszitól, másrészt meg nem is tudom.....

Aztán este jól bezabáltam és hülyeségeket álmodoztam egész éjjel... hülyeségeket. Tulajdonképen Vele és a barátnőjével (aki számomra tényleg csak egy haver, anti nő megtestesítője számomra...) álmodtam egész éjjel... elmentünk bulizni valahová és a végén úgy alakult, hogy lekapott, nagy nyelvezésbe kezdtünk.... felébredtem. A rohadt életbe...

Ez volt reggel 5:09 perckor. Nem tudtam visszaaludni sem, pedig szabadnapos voltam. Forgolódtam és csak rá gondoltam, de főleg arra, hogy miért is álmodtam vele... és az még, hogy vele, de mire fel a csók? Álmos könyvek szerint a csók bánatot jelez... persze ezekben nem hiszek, de úgy nagy általánosságban igen szar napom volt tegnap, igen bánatos voltam. Elégedetlenkedtem egész nap, aztán kolléga mondta, hogy a világ azon 9%-án élünk, ahol van csapvíz, és ez nagy dolog, születhettem volna Etiópiába is. Na és hát igen... végülis ja. De elég szar mostanában, semmi nem történik és olyan nem is tudom... minden esetre mostanában örülök annak, hogy luk van a seggemen és tudok szarni :)

Szóval nem kéne belesni egy nálam jó pár évvel idősebb, kamaszlánnyal megáldott nőbe... nagyon nem kéne. Faszom! :(  :)  Kész szerencse, hogy általában csak két hetente, havonta szoktunk találkozni, annál meg beszaribb vagyok, mintsem kezdeményezzek. Faszom :)))

Baszni kéne már egyet azt hiszem és akkor nem gondolkodnék ilyeneken.... sztem fel is hívom J-t, ráér-e a hétvégén.... vagy ne?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witchita.blog.hu/api/trackback/id/tr812491285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása