Witcihátban bukott

Ha Wichitában buksz, azért buksz, mert Wichitában vagy.

Régi blog

2010.10.17. 22:02 Stop Light

Netem böngészve teljesen véletlenül találtam meg a régi blogomat. Hihetetlenül rendszeresen írtam. El sem hiszem, hogy ennyire ráértem annak idején, hogy ennyi szabadidőm volt.

Régi szép idők.... Istenem mennyit lébecoltam a munkából, mégis a kutya nem vette észre... kötetlen munkaidő, de jó is az. :)))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witchita.blog.hu/api/trackback/id/tr702410485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása