Witcihátban bukott

Ha Wichitában buksz, azért buksz, mert Wichitában vagy.

Ez van. Sprájt!

2011.02.18. 15:42 Stop Light

Szóval az van, hogy szinte minden szabadidőmet az én drága szerelmemel töltök és nem igazán érek rá ide firkálni. Vagyis ráérnék, de vannak ennél fontosabb dolgok is. Egyelőre a mobilomról gonoltam vakarászni ide, de a blogspotot jobbnak láttam, de azt nem viszi a telefon, ezt meg még nem is probáltam.... itt az alkalom. Talán sikerülni fog a telóról blog bejegyzéseket küldeni.

Amúgy soha nem gondoltam volna, hogy ha lesz egy olyan előfizetésem akkor mindig a neten fogok lógni a mobilon... jóformán már a gépen nem is netezek.

Na megpróbálok ide is írni a mobilról... hátha.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witchita.blog.hu/api/trackback/id/tr172670714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása