Witcihátban bukott

Ha Wichitában buksz, azért buksz, mert Wichitában vagy.

Van én nekem egy szar...

2010.10.04. 15:42 Stop Light

Van én nékem egy szar elektromos kerékpárom (néz ki inkább motornak, na mindegy..). Ennek van egy töltője. Ez eddig rendben is van.

A töltője elromlott, garanciában kicserélték. Ok. Az új töltő faszán tölt. Fel is tölti a szokásos 5-7 óra alatt a bicajt. De rohadjak meg, mielőtt a töltő elromlott volna mentem vele 40-50 kilométert egy töltéssel... most meg eljutok a következő faluba és a kampó. 4,5 kilométer, azt Sanyi van a szerkezetnek. Ekkora böszmeséget...

Felhívtam a szervízt, ahol ugyanaz a kellemes  hangú barna hajú, meleg barna szemű dugni való csajjal (legalábbis a hangja alapján ilyennek tudom elképzelni...) beszéltem akivel korábban is. Azt mondta egyeztet a főnökével, hogy mi a fasz legyen... gondolom már csak azért is, mert az akkumulátor az olyan 30 ezer... nekem most erre nincs pénzem, főleg a rossz idő beálta előtt amikor már egyébként sem tudom használni ezt a szart. Majd tavasszal, ha nem cserélik garanciába.

Vagy a másik lehetőség, hogy leadom a MÉH-be amit lehet a maradékból meg gyújtóst hasogatok....

UPGRADE - 2010.10.23.
A szervíz kicserélt egy akku cellát, mert zárlatos volt. Szerencsére pont ez az egyetlen esemény amikor javítják/cserélik az akksit. Éljen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witchita.blog.hu/api/trackback/id/tr142410477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása