Witcihátban bukott

Ha Wichitában buksz, azért buksz, mert Wichitában vagy.

Ez meg az.... Jazz + az

2010.11.02. 16:22 Stop Light

Valamelyik nap kevés volt a munka és kártyázgattunk a kollégákkal. Vagyis én próbálkoztam volna, de már az is nagy eredmény volt, hogy közel 5 év után ismét kártyát vettem a kezembe.

Most nézegettem a Póker szabályokat, annyit pofázik róla mindenki, meg játszák előttem a Janit, hogy ők mekkora sztárok a helyi kocsmában... na mondom megnézem én ezt magamnak. Hát mondanom sem kell, értelmes szabály vagy játékmenet leírást nem találtam sehol. Elkövetik ugyanazt a hibát mint nagyon sok oktató és tanár, hogy eleve azt hiszik, hogy egy kezdő, mit kezdő egy nulla tudással rendelkező is átlátja a dolgokat. Hát pedig nagyon nem... Lószart mama! Pár oldal átböngészése után hagytam a picsába az egészet. Majd legközelebb.... mardok én inkább a közlekedésnél: fotózásnál :))

Apropó még mindig fogalmam sincs milyen asztalt építsek... napokban néztem terveket a neten és megtetszett egy merőben más témájú asztal is mint amilyet eddig gondoltam. Videékies, falusi és inkább nyíltvonali téma. Nekem meg ugye az alapvető koncepcióm az volt, hogy kisváros, villamos vonallal. Ebbe a képbe azonban nem igazán illik bele a villamos, hacsak nem egy külvárosi végállomást építek. Nagyban vacilálok, hogy két szintes legyen-e, vagy csak sík. Eddig úgy gondoltam, hogy a vasúti pályaudvar központi helyet kell, hogy kapjon. Ahogy nézegettem a terveket egyre inkább úgy gondolom, hogy erre sincs semmi szükségem. Viszont a meglévő szerelvényeim miatt egy olyan állomásra is szükségem lenne, ahol IC, gyorsvonat is megáll(hat).

Igazából egy alap dilikört sem szeretnék, de nem igazán van lövésem, hogy mégis milyen legyen. Ha a vasúti pályát egy nyolcas, vagy "fél nyolcas" nyomvonalra tervezem, akkor hová kerül a villamos? Mert ugye ezen esetben van keresztbe egy sínszál, hanem kettő (teljes nyolcas). Ha meg dilikört csinálok, akkor a villamossal nem tudok mit kezdeni a pálya közepén. Annyi pénz a földön nincs, hogy én egy akkora várost megépítsek amekkora az asztal üres és villamos vonal által határolt területe. És igazából akkor elveszik a kisvárosi koncepcióm is.... tanácstalan vagyok jelenleg :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://witchita.blog.hu/api/trackback/id/tr342416438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása